
Resum del Ple Ordinari de l'1 de juny de 2026
01 Jun, 2026

El consistori demana als veïns i veïnes que es quedin als seus domicilis fins a nou avís.
Amb coordinació amb el CECAT (Centre de Coordinació Operativa de Catalunya) l'Ajuntament ha activat aquest dimecres 22 de gener el confinament de la població a Hostalric a causa del temporal i com a mesura de seguretat i prevenció.
Es demana a tots els veïns i veïnes que es quedin als seus domicilis fins a nous avís i que evitin entrar o sortir del municipi, així com els desplaçaments fora del nucli urbà, ja que els accessos es troben inundats.



